رنگ صنعتی - تلاش رنگ
8290
rtl,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-8290,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

رنگ صنعتی

پوشش زیرین

رنگ پوشش زیرین  معمولاً به عنوان لایه آستری اعمال می شود و سطح فلز را در مقابل عوامل خورنده محافظت می نماید. این آستری چسبندگی خوبی  به سطح فلزی و چوبی و سیمانی و گچی ایجاد می نماید. بهتر است برای حفاظت کامل از یک لایه رنگ رویه بر روی آستری استفاده گردد.

رنگ های اپوکسی

این پوششها دارای مقاومت عالی دربرابر آب،آب دریا واسید و بازهای رقیق دارند. از معایب آنها مقاومت ضغیف در برابر نور خورشید می باشد.که باعث گچی شدن آنها می گردد. ازمهم ترین کاربرد های رنگهای اپوکسی می توان بر رنگ آمیزی مخازن نفتی،سازه ای دریایی،کشتی ها، پالایشگاه و غیر نام برد.

زینک ریچ اپوکسی

آستری زینک ریچ اپوکسی بر پایه پودر روی ، اپوکسی و هاردنر پلی آمید می باشد . این آستر قابلیت حفاظتی بالایی جهت سطوح فولادی و فلزی در مقابل رطوبت، آب شیرین و شور، محیط های صنعتی و دریایی دارد. این آستری به طریقه حفاظت کاتدی از خوردگی سطح جلوگیری می کند. ضخامت پیشنهادی  فیلم خشک ۳۰ تا ۵۰ میکرون و زمان اجرای  لایه بعدی  ۲۰-۱۶ ساعت بعد می باشد.

بیشتر

لایه میانی MIO

رنگ میانی MIO اپوکسی- پلی آمید از دو جز تشکیل شده است که در موقع مصرف با هم مخلوط و سپس مصرف می گردد . رنگ میانی اپوکسی معمولاً به عنوان لایه میانی بر روی آستری اپوکسی رنگ آمیزی می شود و سطح فلز را در مقابل عوامل خورنده محافظت می نماید. چسبندگی این رنگ برروی آسترهای غنی از روی اپوکسی بسیار بالا بوده و در شرایط جوی و غوطه وری در آب مقاومت مناسبی دارد.MIO اپوکسی به دلیل ساختار ورقه ای اکسید آهن بکار رفته در آن از نفوذ رطوبت و گازهای موجود به سطح فیلم بخوبی محافظت می کند . این رنگها در محافظت مخازن، تانکها، سیلرها، ماشین آلات و اسکلت های فلزی نقش به سزایی دارند.

بیشتر